FANDOM

Található Antarktisz, a déli pólus környékén,Club Penguin-sziget az a hely, ahol az egész játékClub Penguintörténik. Penguins a fő faj ezen a szigeten, valamint a puffles. Építettek utcák, jégkunyhó ok, épületek és egyéb építmények.

HelySzerkesztés

Club Penguin-sziget kerül valahol az Antarktiszon. Néhány ember azt állítja, hogy a Pingvin-sziget (csak le King George-sziget). Rockhopper sziget a pletyka, hogy Karácsony-sziget, partjainál Nyugat-Ausztrália. Ez nem valószínű, mert ez tegyen hónap és hónap menni Pingvin-sziget onnan, még a clipper hajót, mint például a Migrator.

Tényezők pont pingvin Island Szerkesztés

  • Pingvin-sziget az egyik legnagyobb Pingvin populáció a világon.
  • A Iceberg a térképe a Club Penguin-sziget hasonlít egy jéghegy, amelyet úszó partjainál Penguin sziget évek óta.
  • A hegy a Club Penguin-sziget a pletykák, hogy Deacon csúcs, amelynek tényleges hegy Penguin szigeten.

Leírás Szerkesztés

Club Penguin sziget éghajlata rendkívül hideg, és ez mindig jelen hó. Ahogy a képregény részében a honlap, a Club Penguin Times nem tartalmazza az időjárás-jelentést, mert mindig hideg. Az egyetlen kivétel az volt júniusban 12-16, 2009, amikor a Adventure Party 2009 fordult Club Penguin egy trópusi szigeten, vagy októberben 1-8, 2009-Sensei azt mondta:Marad kész. Nézd meg a hegyek, és figyelje a változásokat a szél.Október 2, 2009, látni lehetett, hogy a füst a vulkán hirtelen elment a bal, mert a szél.

Több állat él a szigeten, a többségük Pingvin s. Más állatok is rák ok, féreg ok, medúza, Seastar, shark ok, márna ok, szürke hal sárga hal (amely megfelel a nagy részét a takarmányozási a penguin lakosság), Vénusz (elsősorban Big Bertha le az északkeleti partján), korallok, rák, tintahal, a polip, a magányos jegesmedve, tintahal, óriás tintahal, a óriás puffer hal és puffle ok (ami már háziasították és lehet elfogadta a kedvtelésből tartott állatok de vad is még mindig a vadonban). Miatt rendkívül hideg éghajlati terület, a növény a sziget korlátozódik fenyőfák, moszat és 'O' Berry bokrok (Várható során a Adventure Party 2009, ahol a trópusi pálmafák, virágok, és még más dolgok-kal nőtt).

Környező szigetekSzerkesztés

Rockhopper-szigetSzerkesztés

Lásd: Rockhopper sziget .

Rockhopper sziget Rockhopper 's magán-szigeten, ahol találja ritka elem, hogy vissza a Club Penguin-sziget. Ez egy kis sziget, tiszta víz és gyümölcsfák. Az is a hazai piros puffle S.

Three Little-szigetek Szerkesztés

Lásd: Three Little-szigetek .

Szerint egy térképet az HQ, a másik a Ship Hold három titokzatos sziget a bal Club Penguin-sziget mellett a hegy. Senki sem tudja, mi található ott. Azt hitték, hogy egyszer egy ilyen sziget volt, a Ninja Búvóhely. Nem ismert, hogy ott vannak az oka.

IcebergSzerkesztés

Lásd: Iceberg.

A Iceberg volt, titokzatos fedezték fel 2006 márciusában. Ez csak egy kis jéghegy mellett a Club Penguin-sziget. Ez csak úgy érheti el a Térkép, Spy Phone és a összetörő a 3. szint a Jet Pack Adventure játék. Senki sem biztos, honnan jött, vagy hogy mennyi ideig volt ott, de ez már egy fél népszerű hely azóta. Az Iceberg csak meglátogatta Pingvin i és puffle s. Úgy néz ki, mint egy kis része ki a Club Penguin-sziget. Sok pingvinek gondol a jéghegy a jéghegy, amit Herbert érkezett a Club Penguin. Vannak pletykák, hogy akkor a jéghegy csúcsa, de nem tudod, hogy tip. De néhány pingvinek még mindig próbálják tip, hogy

Lásd még Szerkesztés