FANDOM

A Táncklub központi épülete a Városháza. Két emelete van, az első pedig a Dance Club, a második pedig a Dance Lounge. A felső jobb oldali hangszóróban el van rejtve a Bojler szoba bejárata. A Táncklubban játszhatsz DJ3K és Táncverseny. Miután a DJ3K bezárt, megnyílt helyette a Sound Studio.

FelekSzerkesztés

  • A 2006-os Bolondok napja Párt, The Night Club volt, sárga 5 televízió és az Üzembentartó volt a sárga.
  • A táncparkett váltotta medence a 2006-os nyári Kickoff Párt.
  • A külső a Night Club volt, mint egy pajta során mind a 2006 és 2007 Wild West felek.
  • A táncparkett volt a fa alatt a vadnyugat felek és a Kalóz Párt.
  • A beszélő, hogy vezet a kazánházban átkerült a bal oldali a 2006-os bolondok Party.
  • A 2007-es Bolondok napja párt, az előadók kartondoboz.
  • A 2007-es Summer Kickoff Párt és az 2008-as nyári Kickoff Víz Párt, az előadók felfújható, a táncparketten kék volt, és még a víz lövés belőle (lehet bedugaszolt állva rajta) .
  • A 2008-as Sub-Marine Párt az egész külsejét a Night Club alakították haditengerészet hajó. A belső tér volt, teljesen elárasztotta, és a Dance Lounge egy hajó híd.
  • A 2008-as Sub-Marine fél a Keeper a Boiler Room került át a második emeleten.
  • A 2008-as Bolondok napja Párt a Night Club volt pixelated. A zene egy remix változata a Thin Ice zenét.
  • A 2008-as Medieval Party, a Night Club volt ismert, mint a "Knight Club" és a hangszórók is vár-alakú, a táncparkett volt, mint egy nagy sakktábla, és volt egy királyi vörös szőnyeg a lépcsőn vezető A Dance Lounge.
  • A 2008-as Zene Jam, a Night Club volt olyan szakasz, ahol zenekar is előad. Mielőtt a Music Jam, a színpad épült, és ott volt a jele, hogy azt mondta: "DJ-k hamarosan szükség.".
  • A 2007-es őszi vásár, a Night Club lett a cirkuszi sátor.
  • A 3. éves évforduló az volt, hatalmas3mellett a DJ3K, két pólus, és a földön sok mozgó kép.
  • A 2009 Dance-A-Thon tagja párt, a Night Club volt díszítve sok neon fények és a pingvinek számára hozzáférhető lett volna a Rooftop. Ezen kívül volt egy képernyőt, hogy volt a neve a Pingvin ok rajta. Tudna kiemelni a neveket.
  • A 2009 téli Fiesta, a Night Club volt díszítve fiesta dolgokat.
  • A Puffle párt 2009-ben a Dance Club volt díszítve lila dekorációk a lila puffles.
  • A Puffle Párt 2009, a Keeper a Boiler Room váltotta fel, lila puffle.
  • A Szent Patrick's Day Party 2009 A disco padlót zöld volt.
  • A bolondok napja 2009 fél, a disco padlót nézett ki, mint egy régi számítógépes játék.
  • A bolondok napja 2009 párt, a Keeper a kazánház váltotta fekete puffle.
  • A bolondok napja 2009 párt, a kazánház beszélő változott a bal felső sarok helyett a jobb felső sarokban.
  • A 2009 Zene Jam, a Rooftop tért vissza csak tagoknak. Boomboxes voltak ott, hanem közülük a Dance Club.
  • A Fesztivál Flight 2009-ben volt egy kapcsoló, amely viszont a night club-ba vagy egy napsütéses napon, vagy egy viharos napon.
  • A Holiday Party 2009, sokan voltak csomagolva mutatja, a játék vonatot és néhány játékot.
  • A Puffle Párt 2010, a szoba szentelték Purple Puffle s s lila világítás Purple Puffles tánc körül mindenütt (beleértve helyébe lépő Keeper a Boiler Room). Voltak Purple léggömbök és szalagok a Purple Puffle alakú ballon fejek.
  • A bolondok napja párt 2010-ig, úgy nézett ki, mint 2009 azonos kivéve, hogy nem volt doboz dimenzió és az ajtóhoz vezető kívül volt egy kép az Iceberg.

azt szeretném, hogy midenki nindzsa legyen

MinigamesSzerkesztés

OnlineSzerkesztés

  • DJ3K.(bezárt)
  • Dance Contest.
  • Sound Studio.

Club Penguin: Elite Penguin ForceSzerkesztés

  • Dance Challenge (Club Penguin: Elite Penguin Force Kizárólag).

TriviaSzerkesztés

  • A Dance Club egyik legrégebbi szobák Club Penguin, még akkor is nyomon vissza Penguin Chat 3, és ez majdnem ugyanúgy néz ki.
  • A tánc zöld puffle néven ismert Keeper a Boiler Room.
  • A 20 június 2008 volt egy földrengés elpusztította a teljes város. A földrengés során, néhány Night Club előadók zuhant át, és a repedések a falon megjelent.
  • Az első játék Dance Club volt a "Club Penguin első zene ami játék", ahogy mondta az Újdonságok Blog. DJ3K indult július 25. (az első nap a Music Jam).
  • A július 15. - július 24, 2008, az Keeper a Boiler Room már-már a friss levegő a Jégpálya.
  • Sokan mondják pingvinek "Night Club", amikor azt jelenti, az első emeleten, de az eredeti neve Dance Club. Night Club a neve az épület, nem az első emeleten.
  • Ha rákattint a DJ3K (nem a hangszóró, vagy mix játék), akkor séta a közepén.
  • Ez a Cadence "kedvenc hely.
  • A padló villog szinte minden puffle színét a játék pillanatában, kivéve a fekete, bár a fekete valószínűleg furcsának is.
  • Június 26-án 2009, a játékok frissítés dátuma (a DJ3K) volt hozzá, hogy a Night Club. Még mindig ott, és háromféle szám (Jungle, Funky és Fesztivál). Egyszer vásárolt, ezeket fel lehet használni, hogy a különböző zenék.
  • A Keeper a Boiler Room eltűnt március 2010, amikor a barlangban volt, hogy ásták ki a Mine. Később kiderült, hogy eltűntek a bányában, és visszatért a március 11.
  • Sok pingvinek került a Dance Club után közvetlenül a frissítések 2010 januárjában, de úgy tűnt, hogy elmúlik, hogy nem sok pingvin táncot már.
  • A Dance A-Thon 2009 pingvineket kezdett nagy zavargások kívül Night Club kezdett dob a hógolyókat, és blokkolja ajtók, de egyik sem lett tiltva.
  • Néni sarkvidéki azt mondta, hogy a fény színe megváltozik, mert a speciális érzékelők a padlón.
  • Minél több van pingvinek a Dance Club, a több fény hatása nem lesz.
  • Nem volt zene a teremben 2006 elején, de még zenét 2005 végén. Az oka, hogy eltávolították a zene volt a nagyon népszerű szobába, ahol több mint 50 pingvinek vannak a szobában, és teszi a szobát betölti nagyon lassan.
  • A Night Club messze Cadence's kedvenc helye.