FANDOM

Club Penguin Town

Város (Másik nevén: Town Center) a fő terület a Club Penguin-ben. A város általában a gyülekezet központja számos pingvinnek, mivel régebben ez az első terület, ahol a pingvinek először megjelennek belépéskor. Ha már 50 pingvin volt a városban, más helyekre kerültek a belépők. A városban nincsen egy játék sem, de innen tudsz belépni az alábbiakba: Coffee Shop, Night Club, Snow Forts, Dock és Gift Shop. Ez a szoba szinte mindig fel van díszítve a party-k alatt.

Az idegenvezető leírása Szerkesztés

Felek Szerkesztés

Fájl:Town.swf.png
  • A szolgáltatott információk a prewritten Idegenvezetés szöveget, amikor a Club Penguin egy párt, a város nagyon jól díszített érte.
  • A teljesen berendezett az Puffle Párt 2009. Egyes létrák voltak akasztva az a háztetőkön a Coffee Shop és az ajándékbolt.
  • A Halloween Party 2009, akkor jól díszítették.
  • A Holiday Party 2009, akkor jól berendezett, mivel nem sok minden ugyanaz volt.
  • A Puffle Párt 2010 A három épület látszott más, és a "Puffle Fél" megjelölés nem lógott ki a Könyv szoba.
  • A Penguin Play Awards 2010 volt egy zászló lógott a Könyv szoba a ajándékbolt a Penguin Play Awards logó.
  • A Bolondok Párt 2010 Coffee Shop és ajándékbolt fordult láthatatlan.
  • A Föld Napja 2010 az épületeket festett, mint a zöld alatt St. Patrick's Day fél, de sötétebb és növények mindenütt.

Trivia Szerkesztés

  • Június 20-án 2008 volt egy földrengés a városban. Hogy megsérült a város súlyosan. Kiderült, a PSA küldetés, hogy Herbert P. Medve okozta ezt a hatalmas fúróval készített részeit az Clock Tower.
  • Ez az egyik legforgalmasabb helyen forgalmas szerverek Club Penguin.
  • Miután a Storm | Storm 2008, ha csattant a "N" a Night Club, a ninja fog ugrani épületből épületbe, majd ki álláspontját. Ez kezdett a hír a Ninjas a szigeten.
  • Az építkezésnél a Felek | Néhány fél, Pingvin k is (szándékosan), séta a ajándékbolt és Coffee Shop falak segítségével biztosított létrák.
  • Ha a Pingvin jön létre, az első helyet ő megy általában a város.
    • Ez is általában az első helyen egy pingvin megy, ha bejelentkezés
  • A város egyik legrégebbi szobák nyúlik vissza Penguin Chat 3.
  • Ha egy pingvin akar hirdetni a fél saját jégkunyhó, hogy általában nem ez a város.

town, város